سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به چه کسی سئو کار حرفه ای میگویند ؟

سئو از جمله موارد مهم برای دیده شدن در فضای مجازی و موتور های جستجو برای جذب ترافیک است . به کسی که عملیات مختلف برای دیده شدن وبسایت در موتور های جستجو و جذب کاربر  وترافیک انجام میدهد را سئوکار میگویند . در ادامه همراه با سارین وب باشید .

به طور کلی بخش های مختلف سایت برای بهینه سازی عبارتند از:

طراحی سایت ، تولید محتوا ، اداره فنی و پشتیبانی از سایت ،آنالیز سایت

سئوکارها افرادی هستند که به یک یا همه این بخش ها می پردازند تا رتبه سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهند. نهایتا هدف آنها افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت است. در زیر می توان مسئولیت های سئوکار را براساس بخش های مذکور بررسی کرد.

 

سئوکار و طراحی سایت

زمانی که مسئولیت سئوکار تنها طراحی سایت باشد، به کارگیری اصول و استانداردهای بهینه سازی وبسایت در زمان طراحی سایت ضرورت پیدا می کند. از جمله این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

طراحی سایت با توجه به اصول ریسپانسیو کردن:

به این معنا که سایت باید در صفحات گوشی و دیگر سیستم عامل ها به خوبی باز شود و محتواها بدون درهم ریختگی در اختیار بازدیدکننده ها قرار بگیرند.

 

طراحی قالب :

برخی از طراحان از قالب های آماده استفاده می کنند. اگر چه این قالب ها موجب راه اندازی سایت در زمان کوتاه می شوند، اما نهایتا امنیت سایت را به خطر انداخته و به آنالیز و بررسی مدام نیاز دارند. بنابراین یک سئوکار حرفه ای خود برای طراحی قالب اقدام می کند.

قرار دادن بخش مقالات در سایت:

بخش مقالات، قسمتی است که دانستنی ها و اطلاعات و محتواها در آن قرار می گیرند. زمانی که بازدیدکننده ها وارد سایت می شوند، باید بتوانند به راحتی قسمت مقالات را پیدا کرده و محتواهای خود را در آنجا قرار دهند.

 

استفاده کلید واژه ها:

سئوکار حرفه ای باید به نحوه انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با هدف، موضوع سایت و همچنین موضوع محتواها تسلط کامل داشته باشد. کلمات کلیدی که در محتواها استفاده می شوند تاثیر زیادی بر بهینه سازی و سئوی سایت دارند.

 

استفاده از بک لینک ها:

لینک هایی که در سایت استفاده می شوند، باید از وب سایت های معتبر و با بازدیدکننده های بالا باشند که سئوکار حرفه ای به نحوه شناسایی و پیدا کردن بک لینک های معتبر و با ارزش مسلط است.

انتخاب عناوین و تیترهای اغواکننده :

سئوکار حرفه ای در گزینش عناوینِ محتواهای سایت دقت زیادی دارد و آنها را با وسواسی زیادی انتخاب می کند. همچنین تگ ها و متا تگ ها نیز تاثیر زیادی در سئو دارند که از نظر سئوکار ماهر و باتجربه دور نمی ماند.

اداره فنی و پشتیبانی از سایت
مهم ترین کار پس از راه اندازی یک وبسایت ، مدیریت فنی و پشتیبانی از وبسایت است . این کار که میتواند در راستای پیشرفت و توسعه سایتصورت بگیرد ، برخی از بخش های آن به سئو  وفرد سئو کار برمیگردد. 
آنالیز سایت
تمامی وب سایت ها در طی دوره های زمانی نیاز به آنالیز دارند. برای مثال ممکن است پس از مدتی سرعت آنها کاهش یابد و یا لینک هایی که از سایت خارج شده، شکسته شوند. در این صورت باید برای دوره های زمانی مشخص، سئوکار سایت را آنالیز و بررسی کند. برای این کار از ابزارهای بخصوصی از جمله Google analytics استفاده می شود. سئوکار حرفه ای باید به تمامی قسمت های ابزارهای آنالیز سایت تسلط داشته باشد.
برای طراحی سایت و سئو و بهینه سازی با تیم سارین وب در تماس باشید .